سایت هواداران حامد شاکرنژاد

هوادران دکتر حامد شاکرنژاد
دريچه
سایت هواداران حامد شاکرنژاد

مدتی بسیار زیادی است که وب سایت استاد شاکر نژاد راه اندازی نشده و علاقه مندان هنوز منتظر افتتاح سایت می باشند .وبلاگ هواداران استاد به منظور ارائه جدیدترین و بروز ترین و کاملترین تلاوت ها وآثار استاد به همه دوستداران ایشان و قرآن دوستان در تاریخ 15/10/1392 افتتاح گردیده و ما امیدواریم که بتوانیم رضایت شما و استاد گرامی را جلب کنیم.از همه دوستانی که به هر نحو میتوانند به ما کمک کنند درخواست همکاری میکنیم .
این وبلاگ توسط چند تن از دوستداران استاد اداره میشه و هیچگونه ارتباطی با استادحامد شاکرنژاد نداریم.
hamedshakernejadfans@chmail.ir

نام سوره: فرقان کوثر و توحید

تاریخ تلاوت: 2 دی 1393

مکان تلاوت:مشهد - حرم مطهر امام رضا (ع)

زمان تلاوت:00:10:23

حجم فایل تصویری:34مگابایت

 دانلود فایل تصویری :

 

 

  • mohammad qaf

نظرات (۲۰)

  • سید مسعود هاشمی
  • سلام من اولین کسی هستم ک نظر میدم و به این قسمت سر زدم .  تا دیدم تلاوتو گذاشتید به تمام دوستانم خبر دادم اخه قرار بود من تلاوتو اپلود کنم و بفرسم براشون . خودم با کیفیت hdضبط کردم ان شاءالله به زودی اپلودش میکنم. ممنون یاعلی 
    پاسخ:
    ما هم با کیفیت ضبط کردیم واسه کاهش حجم کیفیت رو پایین اوردیم
    آفرین به این سرعت عمل فوق العاده بود خیلی خیلی ممنونم..................
  • هوادار استاد
  • سلام.من تلاوت رو دانلود کردم ولی نمیدونم چرا باز نمیشه.خواهشا یک راهنمایی جامع و کامل کنید ممنون
    پاسخ:
    با km player پخش کنید
  • امیرحسین قاسمی
  • سلام آقا محمد ایمیله ما رسید؟
  • هوادار استاد
  • با همون کام پلیر باز نمیشه دیگه؟
  • هوادار استاد
  • مشکلم حل شد.ممنون
  • قرّاء قرآن
  • سلام برادر گرامی

    http://tanghim.blogfa.com/post/948
    تلاوت حاج حامد در آستانه اشرفیه

    زمان: پنجشنبه 4دی 1393
  • امین عزیزی
  • سلام با تشکر از شما اگه امکانش هست مکان هایی که استاد میخوان تلاوت کنن رو زودتر اعلام کنید
  • سیدمحمدرفاهی
  • سلام.کاملش رو ندارید؟

    سید محمد رفاهى,هذه التلاوة کاملة

    http://www.mediafire.com/download/v7ol4ugjszcvrso/Hamed+Shakernezhad+-+shahadat+emem+hashtom.mp4


    سلام
    لطفا به ما هم سری بزنید Bushehrkade.ir
  • امین عزیزی
  • با سلام.ی سوال؟آیا تا به حال استاد حامد سوره حاقه رو در حضور رهبری اجرا کردند  با اون تحریر خاص؟؟؟؟؟؟؟؟؟


  • یاسر فیاض بخش
  • واقعا استاد بسیار زیبا تلاوت می نمایند !!!!!! از برادر زحمتکش آقای مرادی بسیار متشکریم که با به اشتراک گذاشتن این تلاوت ها ما رو به فیض اعلی می رسونند !!

    پاسخ:
    سلام علیکم حاج آقا فیاض بخش بسیار خوشحالیم که از وب ما دیدن کردین انشالله بزودی از همنشینی با جناب بزرگوارتان کسب فیض خواهیم نمود.یدالله ..............


  • سیدمحمدرفاهی
  • استاددربیت رهبری سال 86سوره ی قصص رو بسیارزیبا تلاوت کردند که در یکی از قطعات اون رهبری هم استاد رو تشویق کردند.ولی به نظرمن حاقه جزء تلاوت های بحث برانگیز استاد هست و استاد ترجیح میدن در بیت رهبری و در حضورقاریان بین المللی اون رو اجرا نکنند.
  • امین عزیزی
  • ولی سید جان به نظر من اگه استاد تو بیت اجرا کنند رهبری حتما تذکر میده چون تحریر حاااااقه اصلا با معنیش سازگار نیست چون رهبری با دستگاهای قرآنی آشنایی دارند و خودشون از مصطفی اسماعیل تقلید میکردند.در ضمن استاد تو اختتامیه مسابقات امسال حااااقه رو اجرا کردن در حضور قاریان بین المللی!!! و اگه تلاوتی خوب و صحیح باشه باید برای همه قابل اجرا باشه.اینطور نیست؟؟؟؟؟؟
    آقا تو رو خدا انقدر تند تند پست نذارید ...
    شرمندمون کردین ؟!؟!؟!
    بنظر من حاقه بیشتر جنبه ی درخواستی داره!!!!!!
    شرط میبندم هرگز در محضر رهبری اجرا نخواهد شد!!!!!
  • مدافعان حرم
  • پایگاه رسمی مدافعان حرم http://www.modafeon.blogfa.com
    ما را با درج لینک یا بنر و یا نشر مطالب در وبگاه خود یاری نمائید
    یاعلی
    واقعا تلاوت برادر حامد عالی هست
    آقایون من نمیدونم چطوری توی هواداران آقا حامد عضو بشم. اگه زحمت نشه به منم اطلاع بدین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی