سایت هواداران حامد شاکرنژاد

هوادران دکتر حامد شاکرنژاد
دريچه
سایت هواداران حامد شاکرنژاد

مدتی بسیار زیادی است که وب سایت استاد شاکر نژاد راه اندازی نشده و علاقه مندان هنوز منتظر افتتاح سایت می باشند .وبلاگ هواداران استاد به منظور ارائه جدیدترین و بروز ترین و کاملترین تلاوت ها وآثار استاد به همه دوستداران ایشان و قرآن دوستان در تاریخ 15/10/1392 افتتاح گردیده و ما امیدواریم که بتوانیم رضایت شما و استاد گرامی را جلب کنیم.از همه دوستانی که به هر نحو میتوانند به ما کمک کنند درخواست همکاری میکنیم .
این وبلاگ توسط چند تن از دوستداران استاد اداره میشه و هیچگونه ارتباطی با استادحامد شاکرنژاد نداریم.
hamedshakernejadfans@chmail.ir

باز هم سلام و درود.چند وقت اخیر به دلیل کار روی قالب جدید و مشغول بودن ،نتوانستیم وبلاگ رو بروز نگه داریم.ولی از این به بعد سعی خواهیم کرد وبلاگ را با کمترین فاصله زمانی بروز کنیم.در این پست هم یک اذان تصویری از استاد شاکرنژاد در نظر گرفتیم.

استاد این اذان رو در برنامه سوگ عرشیان شبکه قرآن و معارف سیما در روز شهادت هشتمین اختر تابناک ،امام رضا (ع) در حرم مطهر آقا و سرورما ایرانیان اجرا کردن.استاد در این برنامه تلاوت هم داشتند.امیدوارم از دیدن این کلیپ لذت ببرید.




مکان تلاوت : مشهد-حرم مطهر

زمان تلاوت : 00:04:36

حجم فایل: 4.8 مگابایت

نظرات (۸)

باعرض سلام خیلی خووووووووووووووووووووووووووبه عالی بهترین وبلاگ استاد شیخ حامد است این وبلاگ خداوند تمامی گناهانتان راببخشد ومرد رحمت ونعمت الهی قرار گیرید 
راستی دوست خوبم تلاوت ایشون رو اگه دارید روی این وبلاگ طلایی بگذارید
پاسخ:
سلام.اقا احمد.خیلی خیلی ممنون.شما لطف دارید.تلاش ماهم فقط برای همینه.رضایت شما.متشکریم که مارو از دعا خیرتون بی بهره نذاشتین
اگر منظورتون تلاوت استاد در همین برنامه هست ، چشم بزودی قرار خواهیم داد.
masha Allah jzakum Allah khair jzaa almuhsnien,my God bless and help u,thank u very much.
سلام  دوست عزیز 
از شما خواهش می کنم که هرچه زودتر تلاوت استاد رو بگذارید  چون من دلم دار تاپ توپ می کنه برای دیدن این تلاوت  ببخشید که این قدر شما رو به زحمت می اندازم  اگر وقت کردید به وبلاگ من هم سری بزنید  وبلاگ من هم در باره استاد حاج حامد است ولی فقط عکس روی وبلاگ میگذارم  لطفا اگر به وبلاگ من سرزدید طریقه گذاشتن فیلم روبه بنده یادبدهید 
پاسخ:
بازهم سلام.چشم حتما در اسرع وقت قرار میدیم.توصیه هم میکنیم خونسرد باشید. d: .انشالله شما هم موفق باشید.
باعرض سلام  باشه حتما صبر می کنم .  این هم یک شعری درابطه بااستاد اگه تونستید روی وب بگذارید
حامدای اعجوبه ی کل زمین                                   گل ببارد برتو جبریل امین 
من نگویم ارشیان وفرشیان                                     برتو می نازند حتی مصریان
متشکر از شما   
پاسخ:
سلام.ممنون.حتما استفاده میکنیم.
سلام 
پس چی شد؟ چرانگذاشتید 
سلام اقا چی شد تلاوت هنوز پیدا نکردید من هروزه دارم به وبلاگ شما سر می زنم اماتلاوت استاد رو نگذاشتید لطفا تلاوت بگذاید 
ممنون
پاسخ:
صبر..............
تلاوتها رو داریم.ولی قرار دادن تلاوت ها بطور کل از یه نظم خاصی پیروی میکنه که نوبت اونا هم میرسه


سلا م حتما دوباره  هم سر می زنیم. پس خیال من راحت باشه ؟ که دنبال این تلاوت جاهای دیگه نگردم  چونکه من اینقد رگشتم که حقیقتا دیگه خسته شدم 
باتشکر از شما دوست عزیز 
پاسخ:
بله قرار میدیم.فک نکنم جای دیگه باشه.
واقعا عالیه ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی