سایت هواداران حامد شاکرنژاد

هوادران دکتر حامد شاکرنژاد
دريچه
سایت هواداران حامد شاکرنژاد

مدتی بسیار زیادی است که وب سایت استاد شاکر نژاد راه اندازی نشده و علاقه مندان هنوز منتظر افتتاح سایت می باشند .وبلاگ هواداران استاد به منظور ارائه جدیدترین و بروز ترین و کاملترین تلاوت ها وآثار استاد به همه دوستداران ایشان و قرآن دوستان در تاریخ 15/10/1392 افتتاح گردیده و ما امیدواریم که بتوانیم رضایت شما و استاد گرامی را جلب کنیم.از همه دوستانی که به هر نحو میتوانند به ما کمک کنند درخواست همکاری میکنیم .
این وبلاگ توسط چند تن از دوستداران استاد اداره میشه و هیچگونه ارتباطی با استادحامد شاکرنژاد نداریم.
hamedshakernejadfans@chmail.ir

بلاخره لحظه ای که همه انتظارشو میکشیدن فرا رسید.طبق خبری که در طی روز های قبل داده بودیم استاد شاکرنژاد در پنجمین روز از مسابقات بین المللی قرآن کریم تهران واقع در سالن اجلاس سران تلاوتی را اجرا کردند.

از چند روز قبل و بخصوص از شروع مسابقات امروز مدام اطلاع رسانی شده بود که استاد شاکرنژاد تلاوت پایانی مسابقات را اجرا میکنند،سالن در ساعات پایانی بسیار شلوغ شده طوری که عده ای سرپا ایستاده بودند.حتی مسابقات رو هم کمی زودتر تمام کردند تا استاد زمان بیشتری داشته باشد تا تلاوت کند.

بلاخره استاد شروع به تلاوت کردند.با خواندن هر آیه موجی از تشویق ها سالن اجلاس را فرا میگرفت.چهره های بشاش و گریان در سالن کم نبودند..بعضی از تشویق کنندگان از جای خود بلند شده و تشویق میکردند.خلاصه بعد از تلاوت هم حاضران سالن نیز به محل قرارگیری استاد رفته و دور تادور استاد رو گرفته بودند و استاد بسختی تونستند از سالن خارج بشن.

به هر حال .همه ما ایرانیان به داشتند چنین فرزندی افتخار کرده و میکنیم.وامیدورایم که این فرزند برومند در سایه سار علی ابن موسی الرضا و در پناه دعای خیر مقام معظم رهبری و شما ملت مومن سال های سال سلامت باشد.

در ادامه میتوانید این تلاوت در سه نسخه صوتی و تصویری دانلود کنید.



دانلود نسخه صوتی این تلاوت:
    
   

دانلود نسخه تصویری با کیفیت پایین:

   


دانلود نسخه تصویری با کیفیت متوسط:

  

دانلود نسخه تصویری با کیفیت بالا:

  

نظرات (۱۲۳)

سلام.استاد فردا شب در مسابقات تلاوت ندارن.
مرسی از اطلاع رسانیتون به هر حال نگاه میکنیم اگر تلاوت داشتند که چه بهتر.......
  • احسان ابراهیمی
  • بق خبر هایی که از چند نفر از دوستان نزدیک حاج حامد شاکرنژاد به دستم رسیده

    امشب حاج حامد در اختتام مسابقات تلاوت نمیکنند

    و به جای ایشون دیگر قاری مشهدی یعنی حاج سید جواد حسینی به تلاوت میپردازند

    و حاج حامد به علت خستگی سفر امشب تلاوت نمیکنند

    و انشا الله فردا شب دکتر شاکرنژاد به تلاوت در این مسابقات به صورت افتخاری خواهند پرداخت

    سلام.لطفا این خبر رو اطلاع رسانی کنید. استاد حامد شاکرنژاد شنبه10خرداد ساعت 10شب در سالن اجلاس سران کشور های اسلامی به تلاوت خواهند پرداخت.
    سلام. محفل انس با قرآن با حضور استاد حامدشاکرنژاد در تاریخ 11/3/93 در مسجد حضرت ابوالفضل واقع در اهواز کوی انقلاب خیابان کیان نبش کوچه ی سام برگزار میگردد.
    ببخشید فراموش کردم بگم تلاوت اهواز بعد از نماز مغرب و عشا برگزار میشود.
    سلام
    این اطلاعیه رو توسایت گذاشتم
    موفق باشی
    پاسخ:
    سلام ممنون
    اطلاعیه تلاوت شاکرنژادhttp://iqna.ir/fa/News/1412779
    تلاوت رو دیدم و وااااااااااااااقـــــــــــــــــــــعااااااااااا لذت بردم خداوند ایشون و همه خدمتگزاران به قرآن رو حفظ کنه .............خیلی خیلی ممنونم از دوستانی که اطلاع رسانی کردن
    پاسخ:
    سلام.خواهش میکنم ما هم از شنیدن این تلاوت زیبا لذتی وصف نشدنی بردیم.


    ترکوند واقعا....دس مریزاد به استاد خدایا شکرت تو زمانی زندگی میکنیم که صدای استادو میشنویم
    پاسخ:
    بزودی تلاوت رو قرار خواهیم داد

    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    یک ساعت پیش که ایشون داشت میخوند من تو سالن بودم و کل تلاوت رو دقیق زیر نظر داشتم و همین الان رسیدم خونه.

    الحق که واقعا معانی رو حاج حامد با سبکش منتقل می کنه.

    الله یحفظه...

    ولی حیف که کم خوند...

    *** ** *** ** ** ******* *****

    الله یحفظه...



    پاسخ:
    سلام بهتره فقط در رابطه با تلاوت استاد حرف بزنیم.حاشیه هارو ول کنیم بهتره
    سلام تلاوت ایشان محشر بود چقدر با احساس تلاوت نمودند تمام وجودشان مملو از حس خداوندی بود اغراق نیست اگر بگوییم خدا را در کنارش حس کردیم ... خداوند حافظشان باشد وجودشان را از شر جن و انس حفظ فرماید واقعا با این قرائت زیبا تمام وجودشان لبریز از عشق به خدا شده بود این قرائت زیبا احسنت تمام حضار را بدنبال داشت ... عالی بود هرچه بگوییم کم است خدا خودش مزدش را به او بدهد
    آقا حامد هرچه که می خواندی باریکلای مرا بدنبال داشت ... من یک آدم عادی هستم و از قرائت تخصصی شما قرات چیزی نمی دانم ... آنهایی که قاری هستند متوجه شدند که چه شاهکاری کردی این از بالا بردن دستهایشان مشخص بود و آن زمانی که اشک استادت را در آوردی من عادی العموم حظ کردم وای بحال قراء التماس دعا داریم از شما
  • علی عاشق الحامد
  • لطفا یک مجموعه کامل  تلاوتهای صوتی وتصویری از استاد بی نظیر تلاو ت  (حاج حامد شاکرنژاد)برای فروش  درسایت بگذارید آخه خیلیا دنبال یه آرشیو کامل از استاد   هستن مثل خود من  ازتون خواهش میکنم این لطفو درحق ما عاشقان استاد عنایت بفرمایید. خیلی خیلی ازتون ممنونم#
    پاسخ:
    سلام.انشالله اگر تونستیم آرشیوی قابل ارئه جمع آوری کنیم و اگر شراط مناسب بود در آینده حتما این کار رو انجام خواهیم داد.
    سلام.منم در سالن اجلاس تلاوت رو زنده گوش کردم.الحق که استاد نظیر نداره ایشالا خدا ایشون رو حفظ کنه و پشت و پناهشون باشه.
    سلام علیکم . خداوند بر توفیقات ایشان بیافزایند . شکی نیست ایشان قاری بزرگیست و لیکن اغراق در تعاریف یا به کار بردن عباراتی همچون بدخواهانش رو له کرد دور از شأن یک فرد قرآنیست . عرصه قرآن جای اینطور تفکرات نیست البته اگر نیات الهی باشد و نه دنیایی . قرآن اصل است نه قاری مورد علاقه ما . وگرنه جز از پوسته قرآن هیچ نفهمیده ایم و نزد خداوند ارزشی پیدا نمی کنیم هر چند نزد عالم ارزشمند باشیم . این نکته در مورد تلاوت قرآن نیز صدق می کند ظاهر و باطن یک تلاوت اعم از اصوات ، الحان ، تحریرها به خصوص ویبراسیون می بایست رنگ قرآنی داشته باشد نه فقط رنگ فنی . تلاوت ما و خود ما باید در خدمت قرآن باشیم نه قرآن در خدمت ما و تلاوت ما . الله اعلم
    پاسخ:
    سلام خیلی ممنون.احسساتی که افراد نسبت به تلاوت استاد و یاهر شخصی دیگر دارند شخصی است و در حوزه بحث و بررسی های ما قرار ندارد ولی دررابطه با مسئله دومی که مطرح کردید (بدخواهان و...)بنده هم موافقم همه ما از شنونده گرفته تا جامعه قرآنی باید به این سمت بریم که قرآن را برای قرآن بودنش بخواهیم و بخوانیم و حاشیه های تلاوت رو کنار بگذاریم.
    بحث در رابطه با بعد فنی تلاوت استاد در یه مبحث دیگه ای قرار میگیره که باید فنی و علمی بحث کرد البته به شرط اتحاد و نتیجه مثبت دادن نه صرفا برای رو کم کردن یا همون له کردنی که فرمودید.انشالله در پناه قرآن پیروز و سربلند باشید.
  • دوستان حاج حامد
  • بنده حداقل 15 سال است که با حاج حامد دوست هستم و در مشهد از وجود ایشان و برادر و پدر بزرگوارشان فیض بردیم.  واقعا ایشان و حاج حمید دریچه جدیدی رو به سوی تلاوت ماهرانه گشودند که الحق و الانصاف تک هستند.ولی ای کاش این دو عزیز کم کم به فکر تربیت شاگردانی بیفتند تا نامشان هچون اساتید بزرگ مصر ماندگار شود.
    احسنتم یا نور ایشان تلاوت ماهرانه دارند اما نباید کلمات دون جامعه قرآنی و الفاظ اغراق آمیز گفته شود.بعدش هم اون عده ای که دارن این مسئله صلوات فرستادن بین تلاوت ایشان را در محافل باب میکنند مواظب این بدعت گذاری باشند که چهره ایشان را خراب میکند.

    فایل دوم که صوتیه
    پاسخ:
    بله.فایل ویدئو با کیفیت متوسط هنوز اپلود نشده در اسرع وقت قرار خواهیم داد.

    خداونداستادرونه تنها برای ایران بلکه برای جهان تشیغ حفظ کنه.استقبال از تلاوت استادکم نظیر و شایدبی نظیربود.من شب های دیگر هم تلاوت های قاریان افتخاری دیگرروهم گوش دادم ولی انصافا تلاوت استادیه چیز دیگه بود.راستی استادبعدازتلاوتشون تونستن از سالن بیان بیرون؟
    مرحبا.تلاوت استاد فوق العاده بود!انشاالاه همیشه در این عرصه موفق باشن.خدا حفظشان کند.
    ببخشیدامکانش هست ادرس ایمیل استادو بگین؟؟؟
    استاد ازدواج کرده اند یا مجرد هستن؟
    پاسخ:
    سلام خواهشا از این دست سوالا نپرسید جواب نمیدهیم چون نمیدانیم.
    لینک دوم را که نوشتید تصویری با کیفیت متوسط رو اصلاح بفرمایید لطفا...
    فایلی که دانلود می شود صوتی است...
    ممنون می شوم چنانچه فایل تصویری متوسط را هم جهت دانلود ارائه دهید.
    پاسخ:
    سلام  حتما بزودی قرار میدیم کیفیت متوسط رو هم

    کل تلاوت ها دراین چندروزه یک طرف تلاوت دیشب حامد یک طرف واقعا بی نذیری کاش الحاقه رابیشتر می‌خواندی .این المصریون . باتشکرازسایت خوبتان ازطرف یکی از قرانیان بهشهر.
    پاسخ:
    سلام ممنون از اظهار لطفتون
    من عکس استاد قاب کردم زدم مغازه خودم..من باهاش زندگی میکنم..استاد جزو جدایی ناپذیر زندگیمه...
    خدا حفظش کنه
    من موقع تلاوت اونجا بودم. جای همتون خالی بود.
    بغد از تلاوت همه ریخته بودن سر استاد.
    ماشالله هم تعداد بازدیدات زیاد شده و هم نظراتت
    واقعا خوشحالم
    ایشالا(به قول آقای کاکاوند) موفق باشی
    پاسخ:
    خیلی ممنون آقا سینا تا این جا هم که رسیدیم از لطف شما بوده
    تصویری با کیفیت متوسط کار نمیکنه؟
    پاسخ:
    بزودی درست میکنیم

    سلام
     شما معرکه ای اقا چه کار میکنی چطوری این قدر سریع تلاوت جدید استاد رو میگذاری به نظر من وبلاگی مثل شما اصلا  وجودندارد دیگه من نمیتونم  چیزس بگم  باید سکوت کنم ولی ای کاش تلاوت های عراق استاد در  حدود 4 تلاوت هستند اگر انها بگذارید دیگه نور علی نورمی شه  من تلاوتها رو دارم ولی بشما ادرس رومی دم تادانلود کنید وبگذارید 
    www.my qouran.com
    وبلاگ تخصصی قاریان صفحه ی 12
    باتشکر از شما 
    پاسخ:
    سلام.خیلی ممنون ولله سعی کردیم که اولین کسی باشیم که تلاوت رو قرار میده واسه همین همون دیشب ساعت 1 قرار دادیم و خوشبختانه استقبال هم عالی بوده.اون تلاوت هایی رو که عرض کردی رو اکثرا داریم و دیدیم بنا بر دلایلی فعلا قرار نمیدیم.

    سلام. ممنون.

    پاسخ:
    ما تمام تلاشمونو میکنیم برای جلب رضایت شما دوستان عزیز
    سلام دوست خوبم،خداقوت؛ وبلاگت در خصوص استاد حامد حرف نداره...موفق باشی؛ استاد دیشب هم مثل تلاوت های قبلش غوغا کرد؛ بقول خودشان دیگر دوره مصری ها تمام شد‏!‏ من دیشب برنامه رو از تی وی دنبال میکردم ولی آخرش که بهش اشاره کردن تموم کن درحد بوندس لیگا ناراحت شدم؛ چرا نذاشتن ادامه بده؟ کشور مصر زمان قرائت مجلس های اینجوریشو میده دست مردم ولی اینجا؟ واقعأ متأسفم...در هر صورت ناز نفس استاد عزیزم؛ زنده باد؛  از قلم نیفته نماینده های کشورمون هم خوب بودن تا حالا خصوصأ نماینده حفظ همشهری و دوست خوبم آقا بهزاد هژبری؛ برا موفقیتشون دعا کنیم؛ راستی داداش اگه قابل بدونی تبادم لینکیم؛ هرچند وبلاگ من تازه کار هست؛ در پناه قرآن باشی؛ اینم آدرس وبلاگم www.forgan-zekr.mihanblog.com  من الان باگوشی نت هستم با پی سی اومدم حتمأ لینکت میکنم؛ یاعلی
    پاسخ:
    سلام ممنون لطف دارید.بله همه اینو میگن که زود تمومش کردن بنظرم نمیخواستن مثل دوسال پیش بشه.برای نماینده کشورمون اقایان فردی و هژیری هم ارزوی موفقیت داریم.شما هم لینک شدین.
    سلام آقا استاد حرف نداره صداشون تا ته وجودمو میسوزونه خوشبحال تمام کسانی که با ایشون در ارتباط اند. شاید هیچ وقت به این آرزوم نرسم که تو محفل استاد باشم.تو رو خدا به استاد بگین بعد از هر نمازم اولین کسی که دعاش میکنم استاد و خانواده گرامی شونه.ای کاش راه و کسی وجود داشت که همیشه قبل از تلاوت های استاد بهم بگه هیچ کس نمیتونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟استاد :انت حبیبی. به استاد بگین این نظرات رو ببینن.من عاشق انسان های قرآنی هستم چ.ن همشون عالی اند .اگه این نظر رو به استاد نشون ندین از شما راضی نیستم به عنوان یک بیننده.
    پاسخ:
    سلام.وب سایت رسمی استاد بزودی افتتاح میشه و شما میتونید محافل ایشون رو از سایت پیگیری کنید.
  • امیرحسین خاسب
  • باسلام.استادحامدشاکرنژاد مایه افتخارایرانیان وهمه شیعیان جهان هستندانشاالله خداوندمتعال ایشان راحفظ کند.وای کاش شبکه قران بیشترتلاوت های ایشان رامخصوصا تلاوت های جدیدشان راپخش کند.ازشماهم تشکرمیکنم.وبلاگ خیلی خوبی دارید.
    پاسخ:
    مرسی و تشکر از شما دوست عزیز

  • علیرضا زاهدمقدم
  • حاجی یه دونه باشه  نمونه باشه  
    دیگه راه دیگه ای نداره؟چون خیلی وقت میگین افتتاح میشه نشده
    پاسخ:
    سایت استاد حامد شاکر نژاد فعلا به صورت ازمایش در حال اجراست.
    www.shakernejad.ir
    راه دیگه ای نیست؟چون خیلی وقت که میگین افتتاح میشه و نشد
    پاسخ:
    نه طبق تماسی که داشتیم گفتن که بزودی سایت روبه راه میشه الانم که نسخه ازمایشی زدن

    ادمین گرامی چرا نظرمو کامل نخوندی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    امکان داره ادرس ایمیل استادو بگییییییییییییین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
    اگه بگی خیییییلی خوشحال میشم!در پناه قران.خداقوت!
    پاسخ:
    سلام ببخشید حتما ندیدم نظرتون رو.تا بحال ایمیلی ندیدم و نداشتم از استاد اگر هم باشه فک نکنم اصلا بهش سر بزنن.

    خواهر هانیه با سلام؛ شما میتونید تو وبلاگ من در قسمت نظرات آدرس وبلاگتون رو بگذارید تا اونجا بهتون عرض کنم چطور میتونید از برنامه هاشون با خبر باشید ؛ یا اگه وبلاگ ندارید تو بلاگ من پیگیر باشید به عرضتون خواهم رساند؛ سپاس از شما دوست خوبم که لینک کردید؛
    برادر گرامی از اینکه جوابمو دادی خیلی ممنونم!
    اما اگه تونستید پیدا کنید حتما بگید!به هر حا ممنون.
    ببخشید ی سوال دیگه هم داشتم.حاج حامد بازم در مسابقات بین المللی حضور دارن؟
    پاسخ:
    خواهش میکنم.فک نکنم مگر در صورتی که تلاوت روز پایانی رو ایشون اجرا کنند
    داداش لینک کردی؟ ندیدم‏!‏
    پاسخ:
    بله به نام فرقان الذکر لینک شدید
  • علیرضا و فاطمه قائدی
  • روایت داستانی و تلاوت خلّاق
    .
    چند روز پیش Hamed Shakernejad حامد شاکرنژاد آیاتی از سوره مریم را تلاوت کرد که بسیار مورد توجه قرار گرفت.
    بنظرمان اگر زیبایی های فنی تلاوت را کنار بگذاریم، قرائت شاکرنژاد مدیون یک طراحی است. طراحی روایت برای تعریف کردن یک داستان. 
    قرائتی که قصه گوست و با داستان و مضمون داستان هم خوان است. تلاوت او، فضا را می سازد و به داستان بُعد می دهد. و وقتی به آن گوش می دهی، آخر کار می گویی:
    "عجب! پس داستان از این قرار بوده! " 
    .
    پ ن. دلمون می خواست برای این روزهای شادِ شعبان یه عیدی خوب برای رفقا بگذاریم، خدایی این تلاوت جور شد، یه عیدی باحال.  
    پ ن. دوستانی که تسلط بر معانی آیات ندارند برای بردن حضّ تمام، هنگام شنیدن تلاوت، از روی قرآن ترجمه آیات را نگاه کنند.
    پ ن. دوستی از داستان نویسان می گفت، اگر حامد شاکرنژاد را ببینم به او می گویم بیشتر داستان بخواند. 
    پ ن: راست می گویند که دوره قاریان مصری اگر تمام شده دوره ما شروع شده است.
    .
    http://youtu.be/v2sSpmOWK-4
    .
    لینک آپارات:
    http://www.aparat.com/v/qun7R
    .
    اینم صوتیش: 
    https://soundcloud.com/alireza-va-fateme-ghaedi/1393a
    .

    صفحه ی تخصصی دکتر حاج حامد شاکر نژاد 
    Hamed Shakernejad(حامد شاکر نژاد)
    پاسخ:
    خیلی ممنون دوست عزیز
    اره منم با نظر علیرضاوفاطمه قائدی موافقم .استاد جوری تلاوت میکنن ک معانی ایات الهی رو به مخاطب میرسونن!و اون رو تو بعد ی داستان بیان میکنند.احسنت به این راوی خوش خوان 
    و علت اینکه اکثر افراذ به تلاوت های استاد علاقه دارن همینه.
    چون من خودم بعد از گوش دادن به تلاوتهای استاد نگاهم به دین وقران عوض شد و موجب شد رابطه ی من با خدا خیــــــــــــــــــــــــــــــلی عمیق تر بشه!و از طرفدارای ایشون بشم .
    سلام. داداش لینک شدی...
    ba salam kheli vebloge khubi darid.ensafan dar sathe shane haj hamed kar mikonid....ama darbareye etela az mahfele ostd bande ba eashun rabete daram va aksare majalese tehraneshun ro sherkat mkonam va az mahzare ishun bahre haie ziadi bordam dustani k mkhan etela az mahafele ostad dashte bashan in imale mane ali_fing@yahoo.com
    پاسخ:
    سلام.شمامیتویند چند روز قبل از هر محفل به ما اطلاع بدید تا در وبلاگ اطلاع رسانی کنیم
    chashm dar khedmattam

    سلام با اجازت لینکش رو کاز اینجا کپی کردم گذاشتم تو پیج فیسبوکی که برا حاج حامد ساختم ممنون....
    آدرسشم www.Facebook.com/shakernejad.hamed
    خداقوت به شما. باتشکر. از انتخاب آیات توسط استاد شب ولادت امام حسین(ع) لذت بردم . مخصوصا وقتی با کلمه یا یحیی شروع می کنه. چون امام حسین(ع) در سفر کربلا از یحیای نبی خیلی یاد می کردند . شاید بخاطر تشابه در شهادت این دو بوده به هر حال دمتون گرم خصوصا دمِ استاد گرم
  • حسین هداوندخانی(ورامین)
  • سلام
    وای خدای من یادش میافتم ی احساس عجیبی بهم میده
    چ شبی بود واقعا دوست نداشتم اون تلاوت تموم بشه
    ب امید همچین شبایی ب زودیه زووود
    یقول لهو کن....فیکون
    این قطعه استاد واقعا شاهکار به تمام معنا بود
    خداوند در سایه قرآن حفظشان کند 
    علاوه بر اون قطعه قال انی عبدالله و سبحانه هم عااااااااالـــــــیی بود...................
  • محمد ابراهیم
  • خوب عالی بینظیر
  • حقایق را بیابید
  • به نام خدا
    سلام
    عالی بود واقعا هزار بار هم تلاوت های ایشان را گوش کنم باز هم خسته نمی شوم
    ان شاء الله همیشه سلامت باشند
    سلام وخسته نباشید دانلو با کیفیت بالایتان مشکل دارد
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز چک کردیم مشکلی نداره.
    باسلام نمی توان دانلود کرد
    سلام.عالی بود .به داشتن همچین قاریی در کشورمون باید بالید. ان شاءالله همیشه در پناه قران باشند.
    سیدمصطفی حسینی‌راد : ایران ؛ نگین قرائت و حفظ قرآن کریم

    به بهانه تلاوت ماندگار استاد شاکرنژاد در سی و یکمین دوره مسابقات قرآن در تهران

    این روزها یکی از بزرگترین رقابتهای قرآنی جهان یعنی سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی حفظ و قرائت قرآن کریم در تهران در حال برگزاری است. این مسابقات اکنون مرحله نیمه نهایی خود را پشت سر گذاشته و بزودی منتخبان نهایی معرفی می‌شوند. دوستداران حفظ و قرائت قرآن کریم این روزها شاهد پخش زنده این رقابتها از شبکه تلویزیونی قرآن و معارف سیما و شبکه رادیویی قرآن هستند و می‌توانند لذت حضور در بزرگترین جمع قرآنی، در سالن سران کشورهای اسلامی را از راه امواج تلویزیونی و رادیویی تجربه کنند.
    به شخصه به عنوان فردی که این مسابقات را کم و بیش دنبال کرده است شاهد رقابت فشرده قاریان ایرانی و مصری بودم و این نظریه که تلاوت قرآن در جهان زیر نگین صدای قاریان مصری و ایرانی است را یک بار دیگر در این مسابقات باور کردم. در این مسابقات هر شب و به عنوان حسن ختام ویژه، یک قاری بزرگ، تلاوت قرآن دارد که معمولاً استادان بزرگ مصری و گاه قاریان برتر ایرانی هستند. اما شنبه شب زنگ پایان مسابقات در حالی زودتر نواخته شد که به نظر می‌رسید این اتفاق برای باز کردن زمان بیشتر برای تلاوت استاد «حامد شاکرنژاد» قاری جوان ایرانی- و البته رشد یافته مکتب قرآن در مشهد مقدس- باز شود. سالن سران کشورهای اسلامی از شبهای پیش شلوغتر بود و وقتی دوربین روی چهره قاریان و حافظان میهمان از دیگر کشورهای مسلمان می‌رفت به وضوح، اشتیاق و انتظار در چهره آنان نمایان بود. سرانجام حامد شاکرنژاد در جایگاه قرار گرفت و با معرفی مجری برنامه به عنوان استادی که در سایه‌سار عالم آل محمد(ص)، امام علی‌بن موسی‌الرضا(ع) رشد یافته، تلاوت زیبا و اثرگذار خود را آغاز کرد.
    طولی نکشید که قرائت زیبا و ماندگار پدیده ایرانی تلاوت قرآن کریم، اشک شوق را در چشمان قاریان و حاضران در این نشست جاری کرد و شماری را چنان به هیجان واداشت که از صندلی‌ها برخاسته و با صدای بلند و فریادهای خود وی را تشویق می‌کردند.
    دیدن تصویر چهره قاریان بین‌المللی از ده‌ها کشور اسلامی که محو تلاوت این قاری ایرانی شده، برخی اشک می‌ریختند و برخی با حیرت و لبخند او را به یکدیگر نشان می‌دادند و برخی نیز با صدای بلند و با زبان عربی او را تشویق می‌کردند، براستی که باعث افتخار ایرانیان است.
    شاکرنژاد به عنوان یک قاری «صاحب‌سبک» ایرانی، پا را از محدوده قرائت به شیوه معمول و تحت تأثیر قراء مصری که پیشگامان قرائت قرآن در جهان هستند فراتر گذاشته و با استفاده از نبوغ خاص خود و یاری گرفتن از گوشه‌ها و ملودی‌های متنوع و تحریرهای خارق‌العاده که ویژه خود اوست، به بالاترین افقها در آسمان قرائت قرآن پرواز می‌کند و روح شنونده را نیز به پرواز در می‌آورد. سبک ویژه اشاره‌ای او که مبتنی بر حرکات چهره و اشارات دست به تناسب معانی آیات است نیز از دیگر ویژگی‌های اثرگذاری قرائت این قاری صاحب‌سبک ایرانی است که بسیار مورد توجه قاریان بین‌المللی قرار گرفت. اوج بالای صدا و نشیب بی‌نظیر صوت و احاطه و تسلط شاکرنژاد بر صدای خود از دیگر ویژگی‌های شاگرد مکتب استاد «سید مرتضی فاطمی» است.
    امروز و با گذشت سی و یک دوره از مسابقات قرآن کریم در ایران که حالا به بزرگترین رویدادهای قرآنی جهان تبدیل شده، در می‌یابیم که سرمایه‌گذاری‌ها، عشق و علاقه ایرانیان و حمایتهای مقام معظم رهبری که از اولین دوره‌های برگزاری این مسابقات در آغاز دهه 60 همواره مشوق برگزاری آن بوده‌اند تا چه حد اثربخش بوده است. قاریان و حافظان ایرانی به مدارجی رسیده‌اند که نه در صوت و نه حتی در لحن و گاه اختلاف قرائات، قاریان کشورهای عربی یارای رسیدن و هماوردی با آنان را ندارند، در حالی که زبان آنها عربی و زبان قاریان ایرانی، فارسی است و این براستی شکوهمند و افتخار آفرین است. امید که معارف ناب قرآن کریم نیز از رشحات این تلاوتهای زیبا در جان جامعه ایرانی و جهانی رسوخ کند. ان‌شاء‌ا...

    انتهای خبر/ قدس آنلاین / کد خبر: 213884

    http://qudsonline.ir/NSite/FullStory/News/?Id=213884&Titr=%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%20%D8%9B%20%D9%86%DA%AF%DB%8C%D9%86%20%D9%82%D8%B1%D8%A7%D8%A6%D8%AA%20%D9%88%20%D8%AD%D9%81%D8%B8%20%D9%82%D8%B1%D8%A2%D9%86%20%DA%A9%D8%B1%DB%8C%D9%85
    لطفا بخشی را برای اطلاع رسانی تلاوت های ایشان قرار دهید
    سلام.لطفا اطلاع رسانی کنید.محفل انس با قرآن با حضور استاد حامدشاکرنژاد برگزار میگردد.تاریخ:22/3/93پنج شنبه
    ساعت:20:30
    مکان:بندرعباس مسجدحضرت مهدی(عج) بعد از پمپ بنزین بلال خیابان شهید حسین دهقانی.
    منبع(وبلاگ تخصصی استاد حامدشاکرنژاد)
    نظر بنده این است که ایشون مغرور هستند و اگه خودشونو اصلاح نکنند به مشکل میخورند
    چرا ایشون اطلاعاتی از زندگی شخصیشون و تعداد فرزندان شونا در أختی عموم نمیگذارن. ایشون به دلیل عنایتی که بهشون در این زمینه شده برأی مردن جالبه که بدونند زندگی خصوصی این أفراد به چه صورت است
    آقای علی غرور به جا نه تنها بد نیست بلکه زیباست .......ایشان به جا مغرورند و در عین حال متواضع....تواضع ایشان را هنگام پایین آمدن از جایگاه در برخورد با اطرافیانشون باید میدیدید....غرور به وقتش باعث حفظ احترام و عزت نفس انسان میشه
    آقا خواهش می کنم اگه کسی تلاوت اهواز استاد رو داره بذاره خواهششششششششششا
    سلام
    خداییش تلاوت معرکه ای بود............
    با وبلاگتون خیلی حال کردم دمتون گرم
    پاسخ:
    خیلی ممنون بابت اظهار لطفتون

    Hello
    It was used
    You wish for the ending of Elevated God
    Be

    مرحبا
    انه کان یستخدم
    کنت ترغب فی إنهاء الله مرتفعة
    أن تکون

    سلام
    بسیار مورد استفاده قرار گرفت
    برای شما از خداوند تبارک و تعالی عاقبت بخیری آرزومندم
    موفق باشید

    شکروی
    سرفراز   باد   ایران

    http://salamshokravi.persianblog.ir

    سلام
    چند تلاوت از آقای شاکرنژاد تو یوتیوب هست که جدیدا در کربلا و نجف خوندن، اگه خواستین تو ویلاگ بذارین:

    تلاوة القارئ حامد شاکر نجاد :: 21/5/2014 :: العتبة العلویة المقدسة
    http://www.youtube.com/watch?v=dOJHK_ekDI0
    تلاوة القارئ حامد شاکر نجاد :: العتبة الحسینیة المقدسة :: 22/5/2014
    http://www.youtube.com/watch?v=SEIh2GH1164
    الفرقان 61-77 والضحى - کربلاء 19-05-2014 - القارئ حامد شاکر نجاد
    http://www.youtube.com/watch?v=z6FZiFQN1vw
    چرا من نمیتونم وارد این صفحات بشم با فیلتر شکن هم نمیشه..........

    با این که از طرفداران ایشونم به نظرم اصلا تلاوت جالبی نبود ایشون خیییییییلی نسبت به قبل افت کردن
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام استاد در واقع انیشتین ایران هستن  توقرآن. من که باتلاوتاشون کلی اشک میریزم ****** ****** ****** ******* ****** ***** **** ********
    مهسا میشه آرزو تو بگی؟
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام مسها جونی.برات دعا میکنم.احساس میکنم ***** ***** ** **** ***** **** * *** ******.درسته؟
    پاسخ:
    دوستان عزیز لطفا از گذاشتن نظرات بی محتوا و عجیب غریب خودداری کنید.
    سلام.اگه کسی تونست چند تا تلاوت کربلا و نجف که لینکش برا یوتیوب هست رو دانلود کنه، تو یه سایت دیگه آپلود کنه تا ما هم بتونیم استفاده کنیم-ممنون
    پاسخ:
    دوست عزیز فک کنم وبلاگ های دیگه قرار دادن این تلاوت ها رو
    سلام.خواهشا خواهرانی که در این وبلاگ قرآنی نظر میزارید از گذاشتن  نظر های بی محتوا خودداری کنید.ممنون
    پاسخ:
    انشالله دیگران هم از زبان شما بشنوند
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    خواهشا خواهرای عزیز درباره مسائل بیهوده صحبت نکنید ماهمه عاشق صدای حاج حامد هستیم وکاری به زندگی شخصی ایشون نداریم خواهشا به زندگی استاد احترام بگذارید ******* ** **** **************** ** ********* ** **** ***** *** ***** ****** ** ** ** **** ********** ****** **** ******* ** **** ** **** ******** *** ****** **** *** **** *** *** ** ****** **** **** ***** ************* ***** ******* ** *** ** ****** ****** ** ***** ******** ******* ***** ***** *** **** ****
    دوست عزیز مدیروبلاگ چرا حذف کردید ؟چرا نگذاشتید بفهمند ودیگر از این حرفها نزن .اشتباه کردی حذف کردی من فقط قصدم کمک بود برادر دیگر خود دانی
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز.خیلی ممنون ما هم میدونم شما قصد دیگه ای داشتید.
    آقای mmبرین وبلاگ حاقه به این آدرس http://haqqah.blog.ir/من خودم از اونجا دانلود کردم/......


    خواهرای گلم بیاین هدف اصلی رو فراموش نکنیم .....هدف ما انس با کلام خداست ..........استاد شاکرنژاد و همه ی قاریان وسیله ی ارتباط بیشتر ما با قرآن هستند......... این مسائل حاشیه ای ما رو از قران دور میکنه...........دیروز که از مهسا پرسیدم یه حدسهایی زدم و میخواستم مطمئن بشم.......... البته من نوشته هایی که حذف شده رو نخوندم ولی میتونم حدس بزنم در مورد چی بوده..........من مطمئنم خود استاد هم از اینکه ما به حواشی بپردازیم دلگیر میشن خواهش میکنم حرمت قران رو نگه داریننننننن.............
    آقای mmاینجا هم یه جدید هست سایت موسسه قرآنی سدیدhttp://al-sadid.com/fa/importants/%D8%AA%D9%84%D8%A7%D9%88%D8%AA-%D8%AD%D8%A7%D9%85%D8%AF-%D8%B4%D8%A7%DA%A9%D8%B1%D9%86%DA%98%D8%A7%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D9%82%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D9%84%D9%85/
    تلاوت هایی که تو انجمن قاریان یا وبلاگ حاقه گذاشتن رو خودم دیدم، ولی ظاهرا این ها جدیدتر هستن، مثلا تلاوت فرقان ضحی رو جای دیگه ای پیدا نکردم
    سلام. روز ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان بر همه ی جوون ها مخصوصا به استاد شاکرنژاد تبریک میگم.
    شالی که حاج حامدانداختن مال آقای فردی هست ؟آخه استاد از این شکل شال نداشتن اما آقای فردی رو من دیدم از همین نوع شال و رنگ دارن
    من تلاوتشون رو شنیدم تلاوت قشنگی بود اما بخوام مقایسه کنم حاج حامد مثل همیشه نخوندن ومن میدونستم آخر حاج حامد سوره مریم رو می خونن من قسمت وهزی الیک .... خیلی دوست داشتم خصوصا اون قسمت که رطب رو میخونن گوش بدید ان شالله همیشه سالم وتندرست باشن وزیر سایه آقا امام زمان وحضرت علی بن موسی الرضا وسایه قران وسایه پدرش حاج محمد ومادرشون باشن
    سلام. در سایه سار ایمان به خدای یگانه و ولایت و دعای امام خامنه ای پیروز باشید.
    سلام.چرا پست جدید نمیذارید؟خسته شدیم انقدر پست تکراری دیدیم.
    پاسخ:
    سلام ببخشید در اسرع وقت مطالب جدید قرار میگیرند.
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام.
    ***************************************************** *******************************
    من با برادر طه موافقم پ چرا پست جدید نمیزارین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    با سلام
    لذت بردیم مثل همیشه اما اختتامیه سالهای قبل بهتر خوندن. 
    خیلی خسته تلاوت کردن ..  چندباری خارج زد که شاید کمی تو چشم نیاد 
    خدا حفظشون کنه 
  • دوستدار استاد
  • فدای خنده هات آقا
    اه  اه  من چقد نشستم پاتلوزیون  که شاید ایشون تلاوت کنن اخرشم گفتم حتما ایشون نیستن امسال کا ش یه نفر به من خبر میداد دوستان ایمیلمو میذارم هرجا توهربرنامه ای اقا حامد تلاوت داشتن برام پیغام بذارین ممنون


    najmraha@yahoo.com
    سلام
    همه می گویند مراسم تدفین استاد منشاوی خاموش بود بله درست است
    اما ما میگوییم مراسم سالگردشان کاملا روشن و نورانی بود
    برای اولین بار
    تلاوت اساتید عبدالحکم و طبلاوی و عبدالباسط در مراسم سالگرد استاد منشاوی
    فوق العاده زیبا و جذاب
    لطفا بازدید کنید
    سلام علیکم
    نام کنیز زهرا قداست داره خواهرم ..............کنیز زهرا نامحرم  روبا اسم کوچیک صدا نمی زنه .....

    این امر به معروف رو از برادرتون فبول کنید خواهرای قرانی............
    تلاوت قران رو صرفا برای انس و معرفت قرانی  گوش کنید در خیالات نباشید...خواهرای زهرایی من.ایا راه حضرت زهرا سلام الله علیها این است.....اگه اینه منم به آبجی های خودم نشونش بدم.................................
    یاعلی مدد

    سلام.به نظر شما واقا استاد شاکر نژاد قشنگ میخونن؟؟با اینکه واقا قصد توهین به استاد و ندارم اما از نظر من استاد صدای زیبایی ندارن و خیلی هم زیبا تلاوت نمیکنن!!با این حال تعجب میکنم که طرفداران زیادی دارن استاد!!به نظرمن برادر ایشون استاد حمید شاکرنژاد هم صدای زیباتری دارن هم صوت ولحن زیباتری نسبت به برادرشون اما استاد حامد طرفدار بیشتری دارن!!بازم از طرفداران استاد معذرت خواهی میکنم اگر از حرف من بدشون اومده!!ولی من از چندین نفرم پرسیدم نظرمنو داشتن نسبت به استاد حامد
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز.خودتون از واژه نظر استفاده کردید.هرکی یه نظری داره ممکنه تعریف زیبایی در ذهن شما با خیلی ها متفاوت باشه.یه نفر ممکنه با تلاوت استاد شاکرنژاد لذت ببره یه نفر دیگه با صدای استاد محمود شحات یه نفر استاد حمید شاکرنژاد.نظر شما هم کاملا قابل احترامه.خیلی ممنون
    بله
    نظرات افراد متفاوته
    استاد طرفدارای کمتری تو شهرستانا داره و تو مشهد و تهران بیشترن
    تو ایران به نظرم جزو سه تا باشند حال اول دوم وسوم توش اختلافات زیادی هست
    بنده که خودم از سبک های 30 سال پیش به بعد اصلا خوشم نمیاد و وقتم رو بخاطر هیچ و پوچ تلف نمیکنم
    بقول استاد عبدالرضا صدیق که ازشون سوال کرده بودند کدوم سبکارو گوش میدی و گفته بودند از منشاوی به بعد اصلا گوش نمیدم و پرسیدن حتی شحات گفت بله
    متاسفانه یکنواخت خوانی قاریای ایرانی تحت تاثیر کار کردن با سبک های جدید هست که روحی توشون نیست
    برادر وبلاگت خیلی سنگین شده کامپیوتر ما که هنگ کرده هنوز
    پاسخ:
    سلام.بهتره واسه قرآن خوندن هرکسی حالا اقای شاکرنژاد یا کسی دیگه احترام قائل باشیم.واژه هیچ و پوچ چندان جالب نیست دوست عزیز.بازم ممنون.
    برادرا مهم انس با قرآنه حالا شما هر تلاوتی رو که دوست دارین گوش بدین ............
    راستی راست میگن سایت سنگینه برای منم هنگ میکنه
    منظورم از هیچ و پوچ استاد شاکرنژاد نبود برادر
    من اگه از تلاوت های ایشون خوشم نمیامد هرگز تو سایت نمیذاشتم
    منظورم این قاریای جدید مصر اند مثلا همین رفیق ما صدیق محمود منشاوی که واقعا ...
    شما که وبلاگ استاد رو زدی بباید بدونی بیشتر سبکشون گرایش به مصطفی داره و آیا مصطفی سبک جدیده؟
    دوست عزیز پرنیان اونم سه نقطه هست نه ...(اینجا شکلک چشمک داره)
    pas kesani mesle hassan va shahat k az mostafa vam gereftan baiad bgim un ha ham sahed sabk nistan?
    نگاه کنید قاریای مثل حصان یا شحات صاحب سبک اند شکی توش نیست حال مصطفی بهشون پول داده یا عبدالباسط یا منشاوی دیگه به قرض خودشون بستگی داره
    اما منظورم من یچیز دیگه بود
    الان قاریای مصری جدید بازم تکرار میکنم جدید آیا به نظر شما صاحب سبک اند؟
    اینکه ما بیاییم از یه نفر تقلید کنیم دو سه تا گوشه هم خودمون بپریم توش صاحب سبک بودن نمیشه
    اما در خصوص قاریای ایرانی هم باید بگم تعداد افراد کمی هستن که بتونن اینکارو بکنن اما وقتی اینکار میکنن چیزه جالبی ازآب درنمیاد و به همون تلفیقی خوندن خودشون ادامه میدن
    همون منشاوی خودش از پدر خودش و... تقلید میکرد اما سبکی که ابدا کرده بود کاملا فرق میکرد
    مصطفی تو قرائت هودش نیم ساعت بیات میخونه ، کدوم قاری ایرانی میتونه اینکارو بیشتر از پنج دقیقه انجام بده
    اگر هم بتونن بخونن یا تکراری میشه یا دارن بصورتی تقلید میکنند
    این امر برای قاریای جدید مصر هم صدق میکنه و اون ها هم به گفته استاد نعینع  خیلی ضعیف شدند
    چرا قاریای ایرانی فقط ادعاشون میشه و در عمل کاری ازشون بر نمیاد رو همه میدونن ان شاالله طی مقاله ای در سایت عرض میکنم.

    nakheir khob shomaaaaaaaaa boro hamun soraghe ghodamaie mesr chera zehniat baghaiaro kharab mikoni?sabke ostad az tarafe maghame moazam rahbari taiid shodeeeeee dg bozorg tar az agha tu in mamlekat adam k nis.....badam shoma miduni alan tu daneshkadeie olum ghoranie yaman ru sabke haj hamed kar mikonan...hamin mesria otaghe tahlil talavat haie hamedro gozashtan....badam agar haj hamed bazi jaharo serf mostafa esmaiil mikhune tosieie mogham moazam rahbarie be ishun.manzuram az vam gereftan  pul nabud to estefade az alhan goftam...
    اقای اقایی متوجه منظورتون نشدم
    با اینکه دیگه نمی خواستم نظر بدم !!!!!!!!!!اما.................!
    اقای اقایی درست میفرمایند اما بازهم باید از تلاوت های استاد قدردانی کرد.
    بنظر من ایشان سبک خاصی ندارن و تلاوتشان تقلیدی از استاد مصطفی اسماعیل میباشد!امـــــــــا تحریر های جالب و زیبایی در تلاوتهایشان دارند که شنونده را به خودش جلب و متاثر میکند!
    بازم تاکیید میکنم این نظر شخصی بنده میباشد و از طرفدارای استاد هستم!
    برادر وخواهرای عزیز خواهشا نذارید این بحث های الکی بینمون نزاع و دشمنی بندازه!
    هدف اصلی ما انس با قران و رسیدن به خدای متعال است.

    بله هدف اصلی گرفتن اخلاق قرآنی چیزی که کم داریم توش
    برادر عزیز من ای کاش بحث رهبر رو پیش نمیکشیدید
    اما  نگاه کنید سبکی جدید شامل تحولی عظیم در نغمات بطوری که چارچوب اصلیش حفظ بشه اما گوشه هاش تغییر کنه می باشد.
    مثلا نهاوند منشاوی رو با مصطفی مقایسه کنید ---- بارز ترین مثال میتونه باشه که اگر واقعا کسی عادل باشه و با نغمات آشنایی داشته باشه متوجه میشه
    بحث تحریر به هیچ وجه در ابداء نقش نداره ---- اشتباهی که میشه
    بنده منظورم این نبود که پول گرفتن یه شوخی بود یعنی واقعا متوجه نشدید؟
    ان شاء الله خداوند ایشونو حفظ کنه
    من نگفتم ایشون بد میخونه گفتم تو خیلی از مقاله هام حداقل جزو سه تا ایران هستند اما مقوله صاحب سبک کاملا فرق میکنه
    در ضمن یکی از دلایل اینکه بنده گفتم زیاد تلاوت های قاریان جدید رو گوش نمیدم بخصوص مصری اینه که روحی تو تلاوت هاشون نیست و همه چی جنبه خود نمایی گرفته
    موفق باشید

    سلام 
    من نظری ندارم امامی خواستم نظراتت روبه 100 تا  تبدیل کنم ممنون خادمتم وعاشق حاج حامد.  احمد

    به وبلاگ من هم سری بزنید ضرر نمی بینید چندتا تلاوت جدید گذاشتم ببینید ودانلود کنید 
    sharafi1378.blogfa.com
    پاسخ:
    ممنون دوست عزیز
    سلام ممنون که به نظر من پاسخ داید .
    به این میگن یک مدیر خوب واقعا انشاء الله خداوند همیشه شمار ا برای ما دوستداران شیخ حامد نگه دارد باتشکر از شما 
    پاسخ:
    سلام علیکم.ممنون دوست عزیز خواهش میکنیم انجام وظیفه اس انشالله همه ما در پناه قرآن همیشه سربلند باشیم
    ممنون لیلاجون تااخرعمردعات میکنم. پرنیان چرا پرسیدی ارزومو؟
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    ازدوستان عزیزعذر میخوام که حرف دلمو نوشتم ******* ***** ** ***** ****
    دوست عزیز خانم مهسا من هنوز هم نمیدونم دقیقا ارزوی شما چیه .........چون نوشته هاتون حذف شدن............ولی میدونم هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد...........اگر دوست نداشتید از ارزوی شما سوالی پرسیده بشه نباید به اون اشاره میکردید............
    سلام.استادماه رمضان کجاها تلاوت دارن؟
    پاسخ:
    سلام اگه یه نگاهی بندازی به صفحه اصلی وبلاگ متوجه خواهید شد
    سلام من خواب عجیبی ازآیت الله بهجت درمورد استادگفتن رو دیدم فکرم رومشغول کرده، 
    مهسای عزیز با این وبلاگ بیا وخوابت روتعریف کن وتعبیرشو بگیر .خانم ها با این وبلاگ بیان من باهاشون کار دارم .
    خواهشا حذف نکنید مدیر وبلاگ 
    سلام این آدر وبلاگهwww.h-h-shakernejad.blogfa.com
    خواهشا مدیر وبلاگ حذف نکنید
    چیزی با این اد نمی اید.اگه وبلاگ ندا های اسمانی باشه توکدوم قسمته شه....لطفا بگو.....
    www.h-h-shakernejad.blogfa.com آدرسش همینه دیگه.من میزنم قشنگ میاد
    خواهش می کنم فارسی ادرس و بگید........یا اسم وبلاگواینکه تو کدوم قسمتش نظر میدیدید
    سلام 
    شما همین ادرس رو در نوار آدرس کپی کن با موس بکش تو نوار آدرس اینتر رو بزن باز میشه .من چند بار امتحان کردم مشکلی نبود  باز شد.
    سلام علیکم
    همین کارو می کنم اما کدوم وبلاگ کدوم سایت ...کجای وبلاگ..
    چون زمانی که من این کارو میکنم وبلاگی دقیقا با این ادرس نمی اید..
    خواهش میکنم اسم وبلاگ واینکه کدوم قسمتشه بگید....
    شاید اشکال از اینترنت من  باشه...
    ممنونم
    سلام علیکم
    بی نهایت تشکر ............................باز شد
    واقعا ممنونم
    من آدرس ایمیل  استاد رو دارم ولی نمیتونم بگم ممکن است راضی نباشن بگم
  • سجاد عاشق استاد
  • مثل همیشه استاد زیبا خوندند.امام رضا حفظشون کنه.ازشماهم ممنون

    تلاوت  قرآن از بعضی افراد باارزشتره ازجمله استاد...
  • امیر حسین مظاهری
  • سلام چطوری ؟
    دستتون درد نکنه.
    سلام به همه دوستان . بازهم استاد مثل همیشه با تلاوت شاهکارشون همه مارو به وجد اوردن . به امید توفیق روز افزون برای ایشان وهمه شما دوستان .یاعلی و التماس دعا
    باسلام
    با تمام احترامی که  به استاد حامد شاکرنژاد دارم ولی اجازه دهید از سبک قرائت ایشان انتقاد کنم
    نظر بنده حقیر اینست که استاد حامد میبایست سعی بیشتری برای سنگینیه تلاوتشان بکنند
    مقداری قرائتشان با تکلف و بیش از حد دارای تکنیک است
    تصور میکنم اگر تلاوتشان از بعد فنی و تکنیکی مقداری ساده تر و کم تکلفتر شود سنگینیه معانی 
    و آیات قرانی و در نهایت کلام خالق یکتا جلیتر و تاثیر گذارتر شود
    تلاوت برادرشان یعنی استاد حمید برایم سنگینتر و معنوی تر است
    امید وارم نظرم را با فراخی دل بپذیرند چرا که این نظر یک دوستدار است
    سلام چطوری میتونم استادروببینم ویاتلفنی باهاشون صحبت کنم خواهش میکنم کمک کنید.
    خیلی خوبب بود من میخام با استاد ارتباط تلفنی داشته باشم 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی