سایت هواداران حامد شاکرنژاد

هوادران دکتر حامد شاکرنژاد
دريچه
سایت هواداران حامد شاکرنژاد

مدتی بسیار زیادی است که وب سایت استاد شاکر نژاد راه اندازی نشده و علاقه مندان هنوز منتظر افتتاح سایت می باشند .وبلاگ هواداران استاد به منظور ارائه جدیدترین و بروز ترین و کاملترین تلاوت ها وآثار استاد به همه دوستداران ایشان و قرآن دوستان در تاریخ 15/10/1392 افتتاح گردیده و ما امیدواریم که بتوانیم رضایت شما و استاد گرامی را جلب کنیم.از همه دوستانی که به هر نحو میتوانند به ما کمک کنند درخواست همکاری میکنیم .
این وبلاگ توسط چند تن از دوستداران استاد اداره میشه و هیچگونه ارتباطی با استادحامد شاکرنژاد نداریم.
hamedshakernejadfans@chmail.ir

اطلاع رسانــــــــــی

پنجشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۵۴ ق.ظ




اطلاع رسانی شماره 2 :
مشهد - انتهای سی متری طلاب - مهر آباد - خ عبادت - مسجد موسی ابن جعفر (ع)
پنجشنبه 13/9/1393 ساعت 19





اطلاع رسانی شماره 3 :

مکان:یزد-دانشگاه آزاد اسلامی-مسجدشهیدصدوقی
زمان:شنبه1393/9/15-بعد ازنمازمغرب وعشا

نظرات (۷۰)

سلام
برادرایی که به این محفل تشریف میبرن از تلاوت استاد به طور کامل وبا کیفیت عالی  فیلمبرداری کنن!
با تشکر فراوان
دقیقا با نظر خانم زهـــــــــــــــــرا موافقم.............
سلام... جون من هرکی تلاوتو ضبطش کرد فقط زود بذاره تو سایت. . من که آرومو قرار ندارم...دیگه تلاوتی از استاد نیستش که گوش نکرده باشم. ..منتظره جدیدترینشم...ممنون از شما...
کسی از بندر عباس اینجا هست آیاااااااااااااا؟
سلام
من توی اون محفل نورانی بودم واقعا جزو شاهکار های استاد بود. جای شما خالی

سلام آقا محمد اگر تلاوت رو ضبط کردید حتما برای ما روی سایت قرار بدید.
اقای محمد اگر تلاوتو دارین بذارین بی صبرانه منتظریم
پاسخ:
سلام.متاسفانه هنوز چیزی دستمون نرسیده
سلام اقا محمد  لطفا اگه تلاوت استاد رو دارید بگذارید  ممنون می شم  باتشکر از مدیر وبلاگ 
بابا جون من بزارید تو سایت دیگه... مردم از بز انتظار کشیدم...
سلام
من خیلی وقته ایمیل کردم تلاوت ها رو به این ایمیل :
hamedshakernejadfans@chmail.ir
سلام.پس این تلاوت چی شد؟
سلام تو دیدار قاریان با اقا ایشون تلاوت داشتن؟
پاسخ:
سلام.خیر تلاوت نداشتن.
  • امیرحسین خاسب
  • باسلام خدمت دوستان بزرگوار.ان شاالله طاعات وعبادات همه شماموردقبول خداوندمتعال قرارگیرد.حقیربه همراه دودوست دیگراخیراوبلاگی رادرست کردیم باادرسwww.dr-hamed.blogfa.comازهمه طرفداران استاددرخواست میکنم به وبلاگ ناچیزمامراجعه فرماییدوباارائه نظرمارایاری بفرمایید.باتشکر
    سلام لطفا اگه یه وقت استاد برنامه ای تو تهران داشتن حتما اطلاع بدین.حیف این ماه بدون صدای ایشون!
    سلام
    وبلاگ شما در لیست معرفی وبلاگ های قرآنی قرار گرفت
    لطفا بازدید کنید
    یاعلی
  • احمد شرفی
  • سلام  اقا از تون خواهش مس کنم که اگه تلاوت جدید استاد بدستتون رسید سریعا بگذارید  ممنون بابت تلاوت سوره طه خیلی زیبا بود
    ا
  • احمد شرفی
  • جرا جواب به سوالات ونظرات باسخ نمی دید 
    سلام دوستان
    خواستم فقط فرا رسیدن ماه مبارک رمضان رو خدمتتون تبریک بگم!
    انشاالاه نماز و روزتون قبول باشه!
    از وبلاگ خوبتون هم سپاسگذارم
    با سلام. می خواستم بگم اگه می شه آموزش مقامات را هم از استاد برای ما بگذارید.
    پاسخ:
    سلام.ما هم در همین فکر بودیم.ان شاالله در آینده
    الان که گذشت خوب ورشدارین دیگه
    سلام.ممنون بابت اطلاع رسانی.
    سلام.  کاش تلاوت  روز بود من شب نمیتونم برم دعاکنیدبرم.............که
  • سید مسعود هاشمی
  • باسلام لطفا از این تلاوت فیلم برداری کنید و با بهترین کیفیت بزارید تو وبلاگ بی صبرانه منتظر این تلاوتم ان شاءالله که به زودی قرارش بدید حجمش هر چ قدر باشه دانلود میکنیم
    اجرکم عندالله ان شاءالله
    پاسخ:
    سلام.حتما همینکارو خواهیم کرد.ممنون
  • سید مسعود هاشمی
  • سلام دوستان . یه خبر خیلی خوب 

    استاد حامد جمعه در بوشهر در شهر بوشهر .بیسیم .درمسجد قائم بعد از نماز مغرب و عشاء تلاوت دارن ولی من دوربین ندارم. دوستان دعا کنید بتونم دوربین گیر بیارم .مبایلم کیفیتش خیلی خوبه ها ولی میترسم فاصله از سن دور باشه و نیاز به زوم باشه ولی اونموقع با زوم کردن کیفیت میاد پایین من یک ساعت قبل مراسم میرم صف اول میشینم ان شاءالله بتونم گیر بیارم.دعا کنید گیر بیاد یاعلی 


    20مهر جمعه!!!!؟
  • سید مسعود هاشمی
  • 18 مهر برادر 
    پس فردا ان شاءالله 
    dustan az namaz unja bashiid ostad belafasele badaz namaz shuru mikonan

  • عاشق قرآن
  • سلام.آقا علیرضا محفل تهران منظورتونه؟ مگه استاد عجله دارن؟جایی میخوان برن؟
    پاسخ:
    سلام.خیر استاد عجله ای ندارن برنامه رو یخوایم زود شروع کنیم
  • عاشق قرآن
  • سلام.مگه این همون محفل خودتونه؟ولی آدرسش جای دیگه ای  بود؟
  • سید مسعود هاشمی
  • سلام دیشب استاد حامد تو بوشهر -بیسیم-مسجد حضرت قائم تلاوت کردن
    ایشون سوره ی فرقان و الحاقه رئ خوندن که به معنای واقعی کلمه ترکوند خیلی زیبا خوند خیلی من فیلم و عکس گرفتم حالا دوستانی که تلاوتو میخوان میتونن به ایمیلم ایمل بدن یا تو واتساپ یا هر برنامه دیگه پیام بدن و نشونم بدن چ طور براشون بفرستم هم با دوربین فیلم گرفتم هم با گوشی چون فرمت فیلم دوربینmtsهست و بد اجرا میشه دیگه با گوشی هم گرفتم اولین نفذ خودمو پسر عموم تو مجلس رفتیم تا جلو بشینیم دوستان حجم فیلمی ک با دوربین گرفتم 2گیگه و اونی ک با گوشی گرفتم 4گیگ البته اونی که با گوشی گرفتم دقیقه 36قطه شد و بعد از 4دقیقه ادامشو زدم که ان شاءالله باید فیلم دوربینو با فیلمی ک با گوشی گرفتم میکس کنم تا اون 4دقیقه که قطع شد درس شه اخه فیلمی ک با گوشی گرفته شده تصویر نزدیکتره واونی که با دوربین یکم دورتر نه خیلیا یکم
    جفتشونم با سه پایه بوده و به طور ثابت و قشنگ گرفته شده ضمنا بنده هم با استاد عکس انداختم و رفتم با هاشون سلام علیک و تشکر کردم استادم خیلی گرم جوابمو داد خب دوستان این شمارمه09392071530


    محفل که تموم شد استاد رو کرسی تلاوت که نشسته بود صبر کرد تا ما ازش عکس بگیریم دمش گرم واقعا
    راستی عینک استاد هم ریبن بود من با دوربین با کیفیت full hdعکس گرفتم یه 60تایی عکس گرفتم
    حالا دوستان من تو واتساپ هستم  از اون طریق بهم نشون بدید تا فیلم بفرستم براتون  وبزارین تو وبلاگ


    دوستان من صادقانه شمارمو گذاشتم لطفا شماها هم نشونم بدید و اموزش بدید

    و میدونم شما اهل اذیت نیستید
    پس لطفا کسی با این شمارو منو اذیت نکنه وگرنه به قران میسپارمش
    خب من منتظر تلاوت امشب استاد حامد هستما

    منتظرم بزارید تو وبلاگ ان شاءالله با راهنمایی دوستان فیلم دیشب استادو هم میزایم

    من منتظرم
    یاعلی
    سلام.آقای هاشمی اگر میشه فیلم و عکس تلاوت رو به مدیر وبلاگ ارسال کنید تا روی وبلاگ قرار بدهند. و اینکه آقاعلیرضا لطفا تلاوت امشب رو روی وبلاگ قرار بدهید.بی صبرانه منتظر تلاوت ها هستیم.
    پاسخ:
    تلاوت امشب بزودی در وبلاگ قرار خواهد گرفت.دوست عزیزی که میخوان تلاوت رو بفرستن میتونن از لینکای زیر برای پایین اورد حجم فایل استفاده کنن

    پایین اوردن حجم ویدئو

    سلام.ممنون.در ضمن اگر عکس هم از این محفل دارید رو وبلاگ قرار دهید.با تشکر
  • سید مسعود هاشمی
  • سلام من بی صبرانه منتظرم  تلوتو بزارید تا تلاوتو دانلود کنم .
    در ضمن دارم رو فیلمی ک خودم دیشب گرفتم کار میکنم ان شاءالله با زوی میزارم . اگر میشه تلاوتو با دو کیفیت بزارید یکی اصلی(اونی ک حجمش بالاست)
    یکی هم اونی (که حجمش کمه)
    باور کنید منم اینترنتم پرسرعت نیست ولی دلم میخواد با کیفیتشو داشته باشم .
    متشکرم ازتون که فیلم گرفتید و همچنین بقیه برادران
    سلام دوستان قرآنی جناب اقای شاکر نژاد امشب در تهران تلاوت دارند 
    آدرس: منطقه 19 خانی آباد نو (سر خانی آباد ) مسجد  جامع ولیعصر بعد از نماز مغرب و عشاء تلاوت دارند
    سلام.محفل انس با قرآن با حضور استاد شاکرنژاد برگزار میشود.
    آدرس:انتهای اتوبان شهید نواب صفوی_ابتدای خانی آباد نو_اول 20 متری میعاد_جنب کفش ملی_مسجد جامع حضرت ولیعصر(عج)
    ساعت و تاریخ:20/7/93_بلافاصله بعد از نماز عشاء
  • سید مسعود هاشمی
  • سلام دوستان لطفا برید و تلاوتو ضبط کنید و با کیفیت خیلی خوب بزارید تئ وبلاگ
    من کامپیوترم مشکل پیدا کرده نمیتونم حجم فیلمارو کم کنم دارم سعی میکنم با همون کیفیت بفرستم ولی نمیشه گیر میده
    دوستان تما برید حتما
    فیلم دیشبو هم هر چ سریع تر بزارید تو وبلاگ
    با تشکر
    سلام
    خدمت شما عارضم که امشب یکشنبه شب عید غدیر ساعت7 استاد در دانشگاه امام صادق ع تلاوت دارن
  • احمد شرفی
  • دوستان دوتلاوت جدید دارم تو وب من هست اگه می خواهید بیاید ودانلود کنید اما متاسفانه صوتی هستن
    فرقان حاقه در بوشهر93/7/19
    طه شمس حاقه نمی دونم درچه مکانی 93/7/16
  • احمد شرفی
  • اق شما در محفل هئت منتظران تشریف داشتید در سته این عکستونه 
    تلاوت حاج حامد رو ضبط کردید
    پاسخ:
    بله.استاد به دعوت بنده تشریف اوردن. تلاوت بزودی قرار داده میشه.

    سلام!این محفل چهارشنبه استاد حنمی هستش چون ما از جای دوری میایم گفتم الکینریم و استاد نیاد
    پاسخ:
    سلام.الکی که اطلاع رسانی نمیکنیم.حتمیه

    سلام.ممنون از اطلاع رسانیتون.فقط اینکه امکان داره استاد ساعت 7:30 تلاوتشون رو شروع کنن چون من از راه دور میام؟خواهش میکنم.
    پاسخ:
    سلام.خوب شد پرسیدید.تلاوت بلافاصله بعد ار اذان نیست.تقریبا یه ساعت بعد از نماز مغرب عشا ایشون هستند.
    وای ممنونم خوشحالم کردید.بعد خانوم ها هم میتونن شرکت کنن؟
    پاسخ:
    خواهش.بله خانوما هم میتونن برن
  • مدیر وبلاگ کانون
  • با سلام

    در وبلاگ رسمی کانون آموزش قرآن تلاوتی صوتی از استاد که در دست کسی نیست، بارگذاری شده است.

    به زودی هم تصویری آن را آپلود خواهیم کرد.

    تلاوت های دیگری هم در راه است. اگر علاقه مند هستید مراجعه نمایید:

    www.kanoon-a-quran.blogfa.com

  • علی اکبری
  • سلام

    استاد در شهر زنجان تلاوت خواهند داشت

    زمان: سه شنبه 29 مهر ماه ساعت 7 شب

    مکان: حسینیه اعظم زنجان


    پاسخ:
    دوست عزیز چنانچه برایتان مقدور است فایل تصویری یا صوتی تلاوت رو برامون بفرستید.
  • احمد شرفی
  • دادا ش تلاوت امروز استاد رو بگذار ممنون
    سلام ...من تلاوت زنجانو دارم هم تصویری هم صوتی ..تصویری پرحجمه 4گیگه خودم ظبطش کردم...بخدا جاتون خالی...من همه ی تلاوتای استادو دارم این یکی فرق داره...خداییش خیلی حال داد ...اساسی بوسشم کردم...بهش گفتم که بیشتر شهرمون بیاد...این واسه دومین بار بود...خدا میدونه که چقدر دوسش دارم دست خودم نیست...
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز.تلاوت رو میدتونید  به ایمیل
    hamedshakernejadfans@chmail.ir
    بفرستید تا در دسترس عموم قرار بدیم.ممنون
    اقای رضا خان تلاوت رو برای مدیر به صورت قطعه قطعه بفرس اشکالی نداره حتی  اگه چند قطعه باشن  ما می خواهیم فقط ببینیم   
    دوستان این شماره ی من هست من درو اتساب گروه هوادارن استاد رو تشکیل دادام الحمدلله 20 نفر فعلا هستیم اگه مایلید  به این شماره ی بیام بدید و در گروه عضو می شوید  از مدیریت خواهش داریم که عضو شن 
    شمار:09217615074
    رضا جان خواهش دارم که حتما با ما ارتباط بر قرار کنی
    سلام.خواهش میکنم هر چه سریعنر فیلم و عکس های این محفل را روی وبلاگ قرار دهید.راستی امشب در برنامه یادواره آقا علیرضا شما اومده بودید؟
    پاسخ:
    سلام.تلاوت رو در چند روز اینده قرار میدیم
    چرا این تلاوتای جدیدو نمیذارید.دلم لک زده برا یه قراءت فوق العاده دیگر.زود تر بذارید.یاحسین مددی.
    دوستان مقطعی از تلاوت استاد در زنجان 1393/7/29 در وب من هست می تونید دان کنید 

    سلام.این چه وضع وبلاگه؟تلاوت جدید هم که دارید روی وبلاگ قرار نمیدید؟عملکردتون اصلا خوب نیست.
    الله اکبر...

    یاشا استاد یاشا
    سلام علیکم
    آفا علی رضا  قبلنا فعال تر بودی قارداش .......خسته نباشی آقا...
    آقا حجت .یاشاسین آذربایجان به خاصه مرکز تشیع اردبیل.قربان معرفتوو یولداش
    پاسخ:
    سلام.با عرض شرمندگی بنده امسال درگیر کنکور هستم....
    lسلام دوستان.بی صبرانه منتظر روزجمعه هستم تا بتونم استاد رو بعد از دوسال و نیم از نزدیک یک بار دیگه ببینم.انشاالله اگه تونستم حتما براتون ضبط میکنم.هدیه ی من به عاشقای استاد حامد.
    من خودم تلاوت های استاد رو گوش میکنم  . دو سال هم هسته که ازشون در زمینه قراِئت  تقلید  میکنم ولی  هیچی مثل تلاوت شنبه شب استاد نچسبید انشاالله بازم مسئولین دعوتش کنند

    سلام وقت بخیر 

    ببخشید میشه شماره ارتباط با استاد رو بدید

  • ولی الله کریمی
  • سلام خوبین اقای حامدشاکژادخیلی مخلصیم خیلی دوستنون دارم خیلی دوست دارم ازنزدیک شماروببینم زیارتون کنم اماکن هست شمارودیدازطرف ولی الله کریمی ازتهران 🙏🌺🌺🌺🌺

    سلام و عرض ادب خدمت جناب آقای حامد شاکر نژاد.. تو رو خدا جان خانومت به من زنگ بزن خیلی خیلی دوستتتت دارم.. پدر من مریضه میخواد از نزدیک شما را زیارت کنه حالش خوب بشه.. از شما خواهش میکنم تمنا دارم تماس بگیرید 09026595586

    سلام خدمت همه شما بزر گواران میخواستم بدونم چطور میشود آقای شاکر نژاد رو دعوت کنیم

    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    سلام عرض ادب خدمت تمام هواداران استاد بزرگوار حامد شاکر نژاد بنده خیلی وقت است که آرزوی شنیدنی صدای ایشون هستم اما متاسفانه نتونستم شماره از ایشون پیدا کنم لطفا هرکسی که از ایشون شماره دارند برام بفرستند خیلی ممنون میشم 

    09919076577

    من میخوام از ایشون دعوت کنم کسی میدونه هزینه اومدن استاد چقدره 

  • دکتر خلیل عموری
  • من با خانواده در دبی زندگی می‌کنیم و همیشه تلاوتهای شما را گوش کرده و می‌بینیم 

    پسر ۱۶ ساله و دختر ۱۲ ساله بنام امیر و امیرة دارم که آشنایی کمی با قرآن دارند از شما می‌خواهم که کمک کنید قرآن را حفظ کنند 

    شماره من 

    00971556697996 

    تلفن و واتس آب من است 

  • دکتر خلیل عموری
  • من با خانواده در دبی زندگی می‌کنیم و همیشه تلاوتهای شما را گوش کرده و می‌بینیم 

    پسر ۱۶ ساله و دختر ۱۲ ساله بنام امیر و امیرة دارم که آشنایی کمی با قرآن دارند از شما می‌خواهم که کمک کنید قرآن را حفظ کنند 

    شماره من 

    00971556697996 

    تلفن و واتس آب من است 

    سلام باورم نمیشه که قاری هم اینقدر جدید و خوشتیپ و خوش قیافه می‌تونه باشه من به عشق شما حافظ قرآن شدم ولی دوست دارم شما را ببینم و صدای شما را از نزدیک بشنوم ولی حیف که نمیتوانم امیدوارم که آقای شاکرنژاد عزیز جواب بده

    سلام و درود خداوند باری تعالی به روی ماه حامد شاکر نژاد جان خانومت جان بچت با من تماس بگیرید 09351784791

    آقای شاکر نژاد عزیز تولد شما را تبریک عرض می کنم .

    امیدوارم همیشه زیر سایه قرآن باشید .

    تاریخ ولادت:1362/1/31

    سلام وقت بخیر یه سوال داشتم استاد شاکر نژاد کلاس حفظ قرآن در تهران دادند 

    یا لطفا کسی شماره تلفن استاد را داره  برام ارسال کنه 

    ممنون 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی