سایت هواداران حامد شاکرنژاد

هوادران دکتر حامد شاکرنژاد
دريچه
سایت هواداران حامد شاکرنژاد

مدتی بسیار زیادی است که وب سایت استاد شاکر نژاد راه اندازی نشده و علاقه مندان هنوز منتظر افتتاح سایت می باشند .وبلاگ هواداران استاد به منظور ارائه جدیدترین و بروز ترین و کاملترین تلاوت ها وآثار استاد به همه دوستداران ایشان و قرآن دوستان در تاریخ 15/10/1392 افتتاح گردیده و ما امیدواریم که بتوانیم رضایت شما و استاد گرامی را جلب کنیم.از همه دوستانی که به هر نحو میتوانند به ما کمک کنند درخواست همکاری میکنیم .
این وبلاگ توسط چند تن از دوستداران استاد اداره میشه و هیچگونه ارتباطی با استادحامد شاکرنژاد نداریم.
hamedshakernejadfans@chmail.ir

به نام خدا.بازم سلام خدمت همه شما دوستان عزیز امیدواریم در این ماه پر فیض و برکت نماز روزهایتان مورد قبول حق تعالی قرا گرفته باشد.دوستان مدتی است که گلایه میکنند چرا وبلاگ سریع اپدیت نمیشود.ابتدا تشکر میکنیم بابت اظهار نظرهایتان و نگرانی هایتان.همانطور که قبلا هم گفته شده اولویت وبلاگ ارائه جدیدترین آثار استاد و در وهله دوم آثار قدیمی که قبلا دیده و شنیده نشده باشند.همچنین شما مطمئن باشید در صورت اینکه اثر جدیدی از استاد بدستمون برسه در سریع ترین فرصت ممکن بر روی وبلاگ قرار خواهیم داد.

خب در این پست پوستری از استاد رو برای شما آماده کردیم که اختصاصی وبلاگ بوده.امیدواریم از این پوستر زیبا لذت ببرید.دوستانی که تصویری رو کپی میکنند خواهشا بخش پایین که معرفی وبلاگ هست رو کات نکنند راضی نیستیم.ممنون.

دانلود عکس با کیفیت اصلی در ادامه مطلب


بنابر نظری که یکی از دوستان دادند تغییری در پوستر دادیم

نظرات (۱۲)

سلام جالب بود مرسی از پستتون!
سلام عکس خیلی قشنگی رو درست کردین
احسنت
اما توی تمام عکس ها تون دارین از این pattern استفاده میکنین و دیگه این pattern تکراری شده
باز هم ممنون بابت این عکس زیبا
پاسخ:
سلام.دوست عزیز ممنون از اظهار لطفتون.بله انتقاد خوبی کردین منم موافق هستم.
پترن رو عوض کردم امیدوارم خوشتون بیاد.
این عکس در سالن حضرت زینب (س) در شهرستان محلات است.این عکس توسط ما منتشر شد اگر خواستید بیشتر از این می تونیم بفرستیم
پاسخ:
ممنون میشیم اگه این کار رو بکنید.چون عکس با کبفبت از ساتاد خیلی کم پیدا میشه.اگه تونستید همینجا نظر خصوصی بفرستید
منظورم عکسهای اصلیش هست
  • احسان ابراهیمی
  • http://s5.picofile.com/file/8130359084/%D9%85%D8%AD%D9%81%D9%84_%D8%B1%D9%85%D8%B6%D8%A7%D9%86_1393_%D8%AD%D8%A7%D9%85%D8%AF.jpg
  • احسان ابراهیمی
  • سلام
    میشه این تلاوت که ار تلاوتهای کمیل هست و تو یه جایی آپلود کنید که ماهم بتونیم دانلود کنیم.به علت یسری از مشکلات نت نمی تونم از فیلتر شکن استفاده کنم و هی قطع میشه و از یوایوب نمیتونم دانلود کنم.لینکشو گذاشتم 
    youtube.com/watch?v=0m4KzbJHNjk
    من مشکل فیلتر شکن دارم
    پاسخ:
    چشم بعد از بررسی قرار میدیم
    خواههشا مدیر سایت جواب بدید دیگه
    با دومطلب وخبر از استاد شاکرنژاد به روز هستیم h-h-shakernejad.blogfa.com
    سلام مدیر سایت 
    ازاینکه به کتمنتم واکنش نشون دادی ممنونم!!!!!!!
    یه در خواست داشتما
    گفتم : "میشه این تلاوت که ار تلاوتهای کمیل هست و تو یه جایی آپلود کنید که ماهم بتونیم دانلود کنیم.به علت یسری از مشکلات نت نمی تونم از فیلتر شکن استفاده کنم و هی قطع میشه و از یوایوب نمیتونم دانلود کنم.لینکشو گذاشتم 
    youtube.com/watch?v=0m4KzbJHNjk
    من مشکل فیلتر شکن دارم"
    اما هیچ پاسخی نشنیدم
    پاسخ:
    سلام عرض کردم خدمتتون که چشم یه بررسی میکنیم بعدا اگه شد قرار میدیدم
    شما به جز خوشکل کردن سایتتون کار دیگه ای بلد نیستید ها؟؟؟؟
    آپدیت که قربونش برم سالی ی بار هم نمیشه!!!!!
    رفتید رو ی عکس افکت گذاشتید گذاشتید تو وبلاگ
    پاسخ:
    جناب یکی
    همونطور که خوندید این پوستره و جدید قدیم نداره.قبلا هم گفتم چون عکس با کیفیت از استاد نیست ما اینو انتخاب کردیم.

    نکته دوم اینکه این یه افکت ساده نیس اگه شما میتونید بهتر بسازید بفرستید ما هم قرار میدیم تو وبلاگ.

    درمورد اپدیت جدید هم حتی دوستان نزدیک استاد هم فایل محافلی که میرن رو ندارن چه برسه به ما ولی سعی میکینیم که هرچه زوتدرت تلاوت هایی که در مشهد داشتن در ماه رمضان قرار بدیم.
    باتمام احترام وارزشی که برای استاد قائل هستم احساس میکنم پرداختن به حواشی تلاوت استاد(پوستر وغیره )ازارزش معنوی استادمون کم میکنه لطفابیشترجنبه های قرائت رو بررسی کنید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی