سایت هواداران حامد شاکرنژاد

هوادران دکتر حامد شاکرنژاد
دريچه
سایت هواداران حامد شاکرنژاد

مدتی بسیار زیادی است که وب سایت استاد شاکر نژاد راه اندازی نشده و علاقه مندان هنوز منتظر افتتاح سایت می باشند .وبلاگ هواداران استاد به منظور ارائه جدیدترین و بروز ترین و کاملترین تلاوت ها وآثار استاد به همه دوستداران ایشان و قرآن دوستان در تاریخ 15/10/1392 افتتاح گردیده و ما امیدواریم که بتوانیم رضایت شما و استاد گرامی را جلب کنیم.از همه دوستانی که به هر نحو میتوانند به ما کمک کنند درخواست همکاری میکنیم .
این وبلاگ توسط چند تن از دوستداران استاد اداره میشه و هیچگونه ارتباطی با استادحامد شاکرنژاد نداریم.
hamedshakernejadfans@chmail.ir

سلام.این حقیر با توجه به عنایات امام رضا(ع) نایب الزیاره همه شما عزیزان در مشهد مقدس بودم...از اونجایی هم که میدونید استاد هم مشهد بودند که توفیق حاصل شد تا در چندی از محافل که استاد تلاوت داشتند خدمتشون برسیم.وظیفه ی خودم دونستم هر چند با امکانات کمی که داشتم تلاوت های استاد رو ضبط و در اختیار شما دوستداران قرآن و استاد قرار بدم.انشاالله که لذت ببرید 

  

نام سوره : اسرا.حاقه.نازعات 

تاریخ تلاوت : 1393/5/1

مکان تلاوت :مسجد چهارده معصوم مشهد

زمان تلاوت :00:35:58

حجم فایل:قسمت اول:299مگابایت        قسمت دوم:27مگابایت

  قسمت اول 

   قسمت دوم

 

نظرات (۱۶)

  • محمد عباسی
  • سلام دوست عزیم

    من به وبت سر زدم و واقعا تبریک می گم از این همه سلیقه ای که به خرج دادی. دوست دارم از این سلیقه ات استفاده کنی و به وب منم سر بزنی ، نظرتو درباره اش بهم بدی و لایک هم بزنی،باعث افتخارم هست که به پیشنهادادت جامه عمل بپوشانم خوشحال میشم سر بزنی و اگه موردپسند  بود ما رو هم در وبلاگ زیبایت لینک کنی

    چه جالب این تلاوت در آینده تلاوت شده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    بابا ای ول به حامد قراره مرداد94 بخونه الان فیلمشو داده به شما
    دمت گرم!!!!!
    پاسخ:
    سلام.خیلی ممنون که گفتید .اصلاح کردیم
    بابا ای ول!!!!!!!!!
    شما توآینده سیر میکنید؟؟؟؟؟؟؟
    چه جالب!
    این تلاوت هم خرداد93 اجرا شده هم در مرداد 94 عین خودش اجرا خواهدشد!!!!
    یاللعجب!!!!!!
    پاسخ:
    دوست عزیز عرض کردم که ببخشید اشتبا شده بود.اصلاح هم کردیمو
    اقا سلام 
    گردن درد گرفت وقتی که فیلم رو نگاه کردم نمی تونی فیلم رو به چرخونی حتی گذاشتم تو مو بایل هم همین طور بود ممنون  می شم اگر رسدگی کنی
    پاسخ:
    سلام.ولله همین هم با دردسری گیر اوردیم

    اقا تلاوت استاد در بو ستان یاس مشهد روی می تونی پیدا کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    احتمالا بتونیم پیداش کنیم که روی وبلاگ قرار میدیم
    اقا راهی نداره که به چرخونیش
    پاسخ:
    خودتون فک کنم با پلیرهایی که هست بتونید.راستش حجم فایل زیاده ویرایش کردن و اپلود کردنش زمان میبره
    انشائ الله منتظریم




    سلام
    من powerDVD نسخه 14 رو دارم و قابلیت چرخش فیلم توش وجود داره
    شماهم میتونید دانلودش کنید

    تلاوت کامل صوتی همین محفل تو سایته quranmp3.irهست
    سلام  
    اقا قالب و بلاگت رو از کجا اوردی به من بگو؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    به وب جدید من سربزن :shakernejad.blog.ir
    پاسخ:
    سلام.قالب تقریبا ساخته شده.
    سلام.ممنون بابت تلاوت های استاد هم صوتی و هم تصویری.
    سلام لفا تلاوت فوق العاده ی استاد در بجستان رو بذارید با تشکر
    سلام لطفا تلاوت فوق العاده ی استاد در بجستان رو بذارید با تشکر
    اقا تلاوت استاد در بجستان گیر نمی یاد اگر جای رو می شناسید بگید من می گذارمش 
    ولی تلاوت استاد در جغتا ی قرار چند روز دیگه به دستم برسه بستگی به سر عت اون فرستنده داره

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی