سایت هواداران حامد شاکرنژاد

هوادران دکتر حامد شاکرنژاد
دريچه
سایت هواداران حامد شاکرنژاد

مدتی بسیار زیادی است که وب سایت استاد شاکر نژاد راه اندازی نشده و علاقه مندان هنوز منتظر افتتاح سایت می باشند .وبلاگ هواداران استاد به منظور ارائه جدیدترین و بروز ترین و کاملترین تلاوت ها وآثار استاد به همه دوستداران ایشان و قرآن دوستان در تاریخ 15/10/1392 افتتاح گردیده و ما امیدواریم که بتوانیم رضایت شما و استاد گرامی را جلب کنیم.از همه دوستانی که به هر نحو میتوانند به ما کمک کنند درخواست همکاری میکنیم .
این وبلاگ توسط چند تن از دوستداران استاد اداره میشه و هیچگونه ارتباطی با استادحامد شاکرنژاد نداریم.
hamedshakernejadfans@chmail.ir

سلام.باز هم در خدمت شما عزیزان هستیم با تلاوت های استاد در مشهد.استاد در ابتدای برنامشون مصاحبه ای داشتند و سپس شروع به تلاوت کردن و در حسن ختام محفل هم ابتهال زیبای حب الحسین رو خوندن. امیدوارم دانلود کنید و لذت ببرید.

نام سوره : بقره اخلاص

تاریخ تلاوت : 1393مرداد

مکان تلاوت : بوستان یاس مشهد

زمان تلاوت : 00:36:9

حجم فایل تصویری:330 مگابایت

حجم فایل صوتی:16مگابایت



دانلود فایل تصویری:
 
دانلود فایل صوتی:

نظرات (۱۲)

سلام.ممنون بابت تلاوت جدید.موفق باشید.
ممنووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون
تصویریش باز نمیشه؟
پاسخ:
بنده امتحان کردم باز شد
این فایل صوتی که قراردادید نصفه است و فقط صحبت های استاد در این فایل موجوده و تلاوت و ابتهال استاد در این فایل نیست.همچنین فایل تصویری این تلاوت باز نمیشه.خواهشا رسیدگی کنید.
پاسخ:
من امتحان کردم و هر دو مورد درست بوده
اقا این مچجور فیلمی بود اگر صوتی بود بهتر  بود با چه اشتیاقی دانلود کردم بعد خود استاد مشخص نبود  330mg ازدانلود من پرید  به هر حال شما هم لابد به چه سختی تونستی این فایل رو گیر بیاری ممنون ولی اگر فیلم بهتر بود بگذارید
پاسخ:
چشم.بنده فیلم رو خودم گرفتم و تقریبا فاصله ی سن با همه ی حضار زیاد بود تازه بنده جلو نشسته بودم...شرمنده 
لینک مشکل داره 
سلام.ممنون هر دو لینک درست شد.تشکرفراوان
خیلی ممنون درست شد 
سلام.شما در اون محفل با استاد عکس هم گرفتید؟
پاسخ:
سلام. تو اون محفل نه ولی در مسجد فقیه سبزواری توفیق شد انداختیم.
پس ممنون میشیم روی وبلاگ  قراربدید.
پاسخ:
چشم
سلام دو ستان تلاوت استاد در مسجد امام باقر ،م شهد رو دارم به وبمن سربزنید ودانلود کنید
وب من shakernejad20.blog.ir

سلام اقا رضا  عکس رو نگذاشتید زیاد وقتت رو نمی گیره اگر خیلی باشه 5 دقیقه است 

شما در مسجد فقیه ی سبزوار ی حضور داشتید حتما تلاوت رو به صورت کامل دارید ممنون می شم اگر بگذارید

پاسخ:
سلام. اولا که حقیر علیرضا هستم.....برادر در وبلاگ نمیشه....براتون تو نضرات وبلاگتون میفرستم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی