سایت هواداران حامد شاکرنژاد

هوادران دکتر حامد شاکرنژاد
دريچه
سایت هواداران حامد شاکرنژاد

مدتی بسیار زیادی است که وب سایت استاد شاکر نژاد راه اندازی نشده و علاقه مندان هنوز منتظر افتتاح سایت می باشند .وبلاگ هواداران استاد به منظور ارائه جدیدترین و بروز ترین و کاملترین تلاوت ها وآثار استاد به همه دوستداران ایشان و قرآن دوستان در تاریخ 15/10/1392 افتتاح گردیده و ما امیدواریم که بتوانیم رضایت شما و استاد گرامی را جلب کنیم.از همه دوستانی که به هر نحو میتوانند به ما کمک کنند درخواست همکاری میکنیم .
این وبلاگ توسط چند تن از دوستداران استاد اداره میشه و هیچگونه ارتباطی با استادحامد شاکرنژاد نداریم.
hamedshakernejadfans@chmail.ir

تلاوت تصویری سوره ابراهیم اخلاص-تهران-محرم 1392

دوشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۳، ۰۲:۰۳ ق.ظ

با سلام.در خدمت شما هستیم با تلاوتی از استاد عزیز که توسط این حقیر ضبط شده امیدوارم دانلود کنید و لذت ببرید.

نام سوره:ابراهیم اخلاص

تاریخ تلاوت:محرم 1392

مکان تلاوت:حسینیه ثارالله تهران

زمان تلاوت:00:18:26

حجم فایل تصویری:73مگابایت

حجم فایل صوتی:8مگابایت

 دانلود فایل تصویری:

 دانلود فایل صوتی:

 

  • alireza

نظرات (۵)

سلام.ممنون بابت تلاوت.فقط مطمئنید که این تلاوت برای محرم 93 است؟من فکر کنم این تلاوت محرم 92 باشه!
پاسخ:
سلام.بله ممنون که گفتید اصلاح شد.

ازاینکه باز هم باسرعت تلاوت زیباوبی نظیرگذاشتیدمتشکرم.خدااستادروحفظ کنه ان شاالله درمحضرامام زمان تلاوت کنن برای سلامتی شون صلوات

سلام.تاریخ دقیق محفل مشخص نشد؟
پاسخ:
سلام...هنوز مشخص نشده...به زودی با خبرتون میکنیم
سلام.امشب تلاوت استاد حامدشاکرنژاد رو در همایش برنامه اسرا در تاریخ 6/6/93 در کرج انجام شده بود رو در ساعت 21(9شب)پخش میکنن.تلاوت استاد هم تقریبا اواخر برنامه است.دوستان عزیزی که میتونن تلاوت استاد رو ضبط کنن و روی وبلاگ قرار بدن.ممنون.راستی از تاریخ محفلتون چه خبر؟
  • سید مسعود هاشمی
  • با سلام خدمت بزرگواران
    واقعا بابت تلاوتایی که میزارید  ممنونم من خیلی دنبال این تلاوت بودم بازم ممنون 

    راستی
    من تلاوتو ضبط کردم(تلاوتی که امشب پخش شد از استاد حامد مربوط به دومین همایش استانی اسراء) ولی باز مشکل اپلود دارم یعنی باید با کامپیوتر این کارو کنم که کامپیوترمم اوضاش خرابه نمیتونم شرمنده
    دوستان تلاوت سوره اسرا(مربوط به تلاوتای استاد در مراسم کمیلا ماه رمضون 91تهران) چی شد ؟پیدا کردید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی